Sabtu, 26 November 2011

Cuti sekolah!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOORAY

kadang-kadang tak semua yang kita fikirkan itu akan terjadi...
hurm..aku sedih sangat kebelakangan ni..
hidup aku dah tak macam dulu.
sunyi je..x de family pon..tpi nasib aku baik..aq still dpat merasa bertapa pentingnya hidup bekeluarga..
walaupun hanya enumpang kasih dengan keluarga orang lain,,aku bersyukur..
aku beroleh peluang yang paling beharga bg aku

ramai yang menasihatiku..supaya bersabar kerana hidup ini harus di terus kan.
well,,aku ni story pon belum..tetibe dah meluahkan perasaan pulak.
before tu..kalau nak thu..aku skarang ny hidup sebatang kara jew
tanpa keluarga..nak kate aku ni anak yatim,x jugak..
walau apa pun yang terjadi..aku akn meneruskan hidup aku tanpa keluarga..
aku nak buktikan pada diorang yang aku boleh hidup tanpa diorang...
sekian saja luahan aku kali ini
wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan