Sabtu, 12 Mac 2011

My BEST moment baru nak START daaaaa....

Hai kepada you all yang membaca blog aku ni....
exactly,,apa yang nak dimuatkan dalam blog ni just for saje2 jer..dapat kite kongsi bersama kan..hahaha.
"SHARING IS LOVING"..betol tak..
aku memang excited sangat2 la bila dapat buat blog..hope blog ni akan kekal sampai ble2..dulu aku suka buat blog,tp aku malas nak update..ish2..ape la aku ni..pas2 kena pulak susah2 buat blog baru..
bila dah buat blog baru...tup tup lupa pulak email dan password blog 2..ape nak jadi la orang pelupa macam aku ni kan..tapi sekarang hati aku rasa tenang la sikit lepas aku habis spm beberapa bulan yang lalu..sekarang ni tunggu nak ambik result je..hope my result nanti ok la..
apa2 pon...memang kelakar sangat bila teringat masa nak exam dulu..stress pun ada,,happy pun ade..macam2 ada..kalau time sedih 2 kelakar sangat..macam budak2 je aku ni nangis..maklomlah,,emosi memang x stabil bila time2 nak exam spm haritu...tapi sekarang dah tak lagi..hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan