Ahad, 24 April 2011

ke Pesta Buku 2011...dan ict,shah alam





macam org gila aku rasa harini...penat gileeeer.hanya tuhan je yang tahu betapa penatnya aku ini....dengan berhimpit2 dalam train lagi...aku penat sangat berjalan..lenguh habis kaki aku.......habis melecet kaki aku...aduuuhhhh....sakitnyer...naik turun tangga,,,berhimpit2 dengan orang,,,dengan macam2 bunyi nyew yang aku dengar..berdenyut2 kepala aku ni tahan sakit...cikit lagi nak migrain,,emmmm,,,,terpaksalah tanggung kepalaku yang sakit semata-mata nak beli buku rujukan untuk stpm aku nanti....sacrifice sikit la untuk pelajaran aku...emmm.lepas selesai hal aku dengan buku..aku kena pulak follow famili ke shah alam...ade urusan lak..sampai ke malam aku ni x rest2 pn,,lepastu aku n family pergi ke ict shah alam...cantik sangat lampu2 kat situ,,lampu pokok ade,,,merak ada,,,katak ada,,,bangu ade,,senang cite..macam2 ada..he2..bila aku dah sampai rumah...au terus sambung menulis blog aku nieh..ok lah...dadada..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan