Jumaat, 22 April 2011

Ble aku dah dapat result>>...SPM

Bila aku dah dapat tahu result SPM aku akan keluar pada 24 Mac 2011..aku rasa excited glew ar...tak thu nak cakap ape..sedang2 aku tgh excited too..tbe2 aku tak dapat nak datang ke sekolah aku untuk ambil result to..ape lagi,,,MERAONG la aku..punye la x sabar nyew aku nak prgi ambik result...TUP2...tiba-tiba.telefon aku berdering..member2 semua tanya>>.."KO DAPAT BERAPA?"fuuhhh..aku punye la sedih nak jawab yang aku tak ambik lagi result aku...huhuhuhu..emmm..tpi nak buat macam mana ag..aku redha je lah..
Tiba2 nak dijadikan cerita..member aku telefon aku.dia bgitahu result aku...aku cakap alhamdulillah je la...semuanya amat memuaskan hati aku..berbaloi jugak la usaha aku selama nieh..semua ni adalah berkat dari mak bapak aku jugak yang x brhenti2 berdoa kat aku..terima kasih kepada semua!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan